byggakoja.blogg.se

Vi bygger ett Hjältevadshus Spira 168

Golv!

Publicerad 2019-05-05 12:50:56 i Övervåning,

Nu i helgen har vi lagt golv på övervåningen. Tyvärr fick vi inte allt eftersom pallen var påkörd av speditören, men det kommer förhoppningsvis i veckan så vi kan lägga klart allt, bara några rader kvar.

Golvet heter Pergo Frost Vit Ek och är en uppdaterad modell av vårt golv där nere som också är ett laminatgolv med enstavs-ek i vitlaserad look. Detta nya var lite mer struktur i och kanske aningen mörkare, men ändå väldigt likvärdigt.


(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2020-11-20 10:15:15

Hej! Så fint erat Spira 152 är! Hittade till din blogg via "byggahus.se". Är intresserad av hur du/ni har inrett övervåningen, om du har någon ritning skulle jag gärna vilja se den!

Jag och min sambo bor i ett litet gammalt torp från 1900 i Småland som jag anser är svårt att bygga ut, eftersom det inte är så brett. En kompis syster har nyligen fått ett spirahus levererat, så det var på det sättet jag hittade "Hjältevardshus" och börjar seriöst att fundera på om det är bättra att köpa ett färdigt hus i stället. Det var roligt att du valde att göra en blogg, nu vill jag ännu mer ha ett sådant här hus, (hoppas att sambon kan övertalas! ;)

Ha det så bra och god fortsättning i förväg!

Mvh Linnéa

Svar: Hej! Ursäkta sent svar. Jag har en ritning på övervåningen i ett inlägg om du kollar bakåt i tiden lite :)

/Micke
Micke

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Micke

Från Värnamo! Denna bloggen kommer i huvudsak handla om husbygget!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela