byggakoja.blogg.se

Vi bygger ett Hjältevadshus Spira 168

Paus i värmen

Publicerad 2018-05-27 20:57:38 i Allmänt, Övervåning,

Nu har vi haft sol och hur skönt väder som helst under hela Maj, då går vi inte gärna upp och skruvar osb på övervåningen. Därför har det stått still här i någon vecka. Men idag regnade det så vi passade på att köra nästan hela kupan och bågra andra väggar som nästan var klara.

(null)
Nu har vi 3 väggar kvar, sen är det dags att gipsa allt.

Nästa helg kör vi en repris på förra årets succé, gatufest 😊 Ska bli skitkul och till i år bryggde jag ett fat tysk helles (en vanlig ljus lager) som jag tänkte ställa fram och bjuda på, samt lite rökta kycklingben. Vi får se om jag gör ett inlägg om det.

Vi har också gjort om lite vid plantlådorna, men jag vill få det helt klart innan jag visar det  😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Micke

Från Värnamo! Denna bloggen kommer i huvudsak handla om husbygget!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela