byggakoja.blogg.se

Vi bygger ett Hjältevadshus Spira 168

Ugn!

Publicerad 2015-06-05 00:14:20 i Allmänt, Vitvaror,

 
Då var ugnen inhandlad. Elgiganten hade kampanj på den denna veckan, nedsatt från 7500 till 5500, och 27% är ändå en ganska bra rabatt :) Som jag skrivit i ett inlägg tidigare om vilka vitvaror vi vill ha så uppfyllde denna våra önskemål om funktioner. Rostfri, stor fläkt för jämnare värme, temperatur på minst 250 grader (denna går till 275), någon form av "självrengöring" (katalytisk), och ett plus var att den hade inbyggd termometer, något som jag använder ofta. Ångugn hade ju varit kul när man tex gör fisk, men jag tror inte man kommer använda den funktionen så ofta att det lönar sig att lägga de extra pengarna. Vi kommer också köpa till teleskopskenor, men har inte kolat pris på dem än. Misstänker dock att de är ganska dyra då svärföräldrarna nyss fick ge 500/par (!).

Kommentarer

Postat av: Magnus

Publicerad 2015-06-15 14:10:57

Hej Micke!

Jag skulle vilja komma i kontakt med dig, tror du att du skulle kunna skicka ett PM till mig på e-posten..

Mvh

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Micke

Från Värnamo! Denna bloggen kommer i huvudsak handla om husbygget!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela